Wednesday, January 09, 2008

SEPULUH !!

Aku sedang berlabuh.
Ada disini, aku tidak pernah JENUH!
......................................................................
......................................................................
......................................................................
......................................................................
......................................................................
Tiba-tiba aku melihat sauh.
Sekejap dayung ini terkayuh.
Aku berpeluh.
Hatiku sudah penuh.
Tapi ada separuh.
Yang belum tersentuh.
Aku rapuh.
Diriku terbasuh.
Hatiku mengaduh.
Jantungku gaduh.
Emosiku kisruh.
Cintaku luruh.
Aku berani bertaruh,
Nilainya pasti sepuluh.
Aku sudah jatuh.
Lalu tersesat jauh...
Di pulau yang sangat teduh.....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home